Clinică.ro
Promovare Clinica privata, promovare clinica stomatologica, informatii medicale, promovare dentist, stiri medicale

Despre sindromul premenstrual

0

Aproape 75% dintre femei experimenteaza cel putin un simptom al sindromului premenstrual (PMS) in fiecare luna. Cauza exacta nu este clara, dar este asociata cu modificari ale nivelului de hormoni pe parcursul saptamanii dinaintea perioadei. Factori precum o dieta saraca, stresul, indicele de masa corporala mare, toxinele din mediu inconjurator si factorii ereditari contribuie, de asemenea, la aceasta problema.

PMS este asociat cu o varietate de simptome, precum: balonare, retentie de apa, dureri de cap, crampe musculare, modificari ale dispozitiei, iritabilitate, pofte alimentare, stomac deranjat, constipatie, acnee, sensibilitatea  sanilor si oboseala.

Desi nu exista niciun tratament eficient pentru PMS, aveti posibilitatea sa urmati anumite remedii naturale pentru a reduce simptomele.

Semintele de in contin acizi grasi Omega-3 care s-au dovedit a fi de ajutor in reducerea simptomelor sindromului premenstrual, cum ar fi depresia, anxietatea, balonarea, sensibilitatea sanilor si durerile de cap. In plus, acestea contin lignani care blocheaza excesul de estrogen si echilibreaza metabolismul hormonilor. Sunt, de asemenea, o excelenta sursa de fibre. Consumati o lingura de seminte de in, proaspat macinate, de doua ori pe zi. Puteti sa le adaugati in fulgi de ovaz, cereale, piureuri, salata sau legume fierte.

Calciul ajuta la imbunatatirea echilibrului nivelului de hormoni, usurand astfel simptomele sindromului premenstrual. De asemenea, este bun pentru sistemul osos, precum si pentru starea generala de sanatate. Magneziul ajuta, de asemenea, la reducerea simptomelor, precum:  sensibilitatea sanilor, retentia de lichide, balonare si migrena menstruala. Ambele substante nutritive reduc, de asemenea, stresul si atenueaza crampele. Consumati alimente bogate in calciu si magneziu: legumele cu frunze verzi, fasole, alge, melasa, banane, nuci si seminte.

Exercitiile fizice regulate sunt foarte recomandate pentru reducerea sindromului premenstrual. Exista studii care sugereaza ca exercitiile fizice pot usura unele simptome, in special durerea.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.